23948sdkhjf

Sprider kunskap på en svårtillgänglig marknad

Volvo erbjuder sina nordamerikanska återförsäljare ett premiumpaket bestående av 28 olika varumärken, som de i sin tur kan erbjuda sina kunder. Hammerglass är ett av dessa varumärken, som ser en chans att kunna sprida kunskap om att försäkra maskinrutor på en vanligtvis svårtillgänglig marknad.
– Det är förstås roligt att svensk innovation och företagsanda får ta plats. För vår del så låg rekommendationer från svenska kunder till grund för Volvos val av Hammerglass och det är ju det bästa berömmet vi kan få. Vi sticker ut i mängden eftersom vi har så rigorös testning av våra rutor, tydliga säkerhetsklassningar och godkända certifikat. Vi ...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på UochD och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
"Underhåll ska bli det nya buzz-ordet"
Uppstarten skjuts upp - läckage
Hållbarhet är framtidens trendspaning
Samtal för att värna om resurserna
Knappt var tionde företag är redo för cyberangrepp
Vibrerande verktyg är fortsatt ett problem
Andra Nordiska Medier
Metal Supply SE
Verkstäderna
Process Nordic

Sänd till en kollega

0.094