23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på UochD
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Metso Outotec ska bli bättre på fältunderhåll

För att stödja, effektivisera och utveckla sina fälttjänster har Metso Outotec lanserat en ny digital plattform och en uppsättning verktyg.

Redan år 2021 påbörjades den globala implementeringen av den nya Field Service Management Solution. Idag använder cirka 1000 personer systemet i sitt dagliga arbete.

- Våra kunder uttrycker redan ett starkt förtroende för våra tjänsteexperters kunskap och teknikkompetens. När en kund har en begäran om fältservicesupport kan de lita på att de får den bästa servicelösningen utförd i tid, säkert och med hög kvalitet, säger Martin Karlsson, Senior Vice President, Professional Services, Metso Outotec, i en kommentar. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14