23948sdkhjf

Klätterservice tror på framtiden

Klätterservice byter logotyp samt lanserar en ny webbplats som ett av flera steg i att ytterligare utveckla verksamhet. Satsningarna är en följd av en stark tro att reparbete är framtidens tillväxtbransch inom bygg, fastighet och industri.
- Vi är så glada att äntligen kunna visa upp vår nya logotyp och webbplats! Det handlar inte bara om att förtydliga vårt erbjudande till våra kunder utan också en förändring internt hos oss på Klätterservice med en ny identitet som tydligare visar vad vi står för och vill” säger Anton Torsholm, vd på Klätterservice.

Klätterservice har märkt en rad...
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Prova på-prenumeration
30 dagar för 0 kr.
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på UochD och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer
Utvalda artiklar

Se senaste nyhetsbrevet ???id_11737???

Sänd till en kollega

0.235