23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på UochD
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Zander & Ingeströms serviceverksamhet växer så det knakar

I takt med att Zander & Ingeströms serviceverksamhet växer behöver de anställa fler nya kollegor. Vi pratar med Mattias Stawbrink, bolagets servicechef, för att få en inblick i verksamheten. 

U&D frågar Mattias vilka egenskaper som den som söker bör ha.

- Lugn och trygg i dig själv, vara modig, innovativ och en vilja att alltid leverera det bästa möjligt. Man ska kunna bemöta kunder på ett förtroendegivande sätt. Utöver det bör personerna vara ansvarstagande och noggranna, kunna tala och skriva både svenska och engelska eftersom service utförs även utomlands, förklarar Mattias Stawbrink för U&D.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.173