- Vem går inte igång på det? undrar Mattias Elgbratt och menar den moderna teknologin.
Han är försäljningschef för SKF Lubrication i Sverige och kom tillbaka till företaget för några år sedan efter några års utflykt.
- SKF är inne i en spännande fas. Man har tagit steget från att inte bara vara en lagertillverkare till att vara något helt annat -...
Någon att utveckla sitt underhåll med
SKF har funnits sedan 1907 då de började tillverka sfäriska kullager. Med hjälp av nya teknologier satsar företaget på att stärka effektiv rotation i maskiner världen över. Smörjning har funnits med hela tiden och idag handlar det mest om – automatiska smörjsystem.
Mattias Elgbratt är försäljningschef för SKF Lubrication i Sverige. Han är en av SKFs 3 400 anställda i Sverige och 44 000 i koncernen. Foto: SKF
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på UochD och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer