23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.
Dela sida
Sponsrat innehåll

Talarprogrammet på Retail Technology & E-commerce Expo 2025 – en inblick i framtidens handel

Den 14–15 maj samlas några av branschens mest inflytelserika experter på Kistamässan för att diskutera framtidens handel och dela sina insikter om digitalisering, AI, hållbarhet och de senaste trenderna inom retail och e-handel. Det kostnadsfria programmet är fyllt med innovativa idéer och konkreta strategier som syftar till att hjälpa företag att ligga i framkant på en snabbt föränderlig marknad.

Förfallodatum
den 15 maj 2025

Bland höjdpunkterna i innehållet märks:

  • Jack Stratten, Head of Trends på Insider Trends, håller morgonseminariet "How stores can be heard in a noisy retail world". Jack delar sina tankar om hur fysiska butiker kan navigera och skapa sin egen plats i en alltmer digitaliserad värld.

  • Tony Durham, expert inom konsumentpsykologi, presenterar "Konsumentpsykologi – Så vinner du i butik och online". Tony berättar hur företag kan förstå och påverka konsumentbeteende för att förbättra kundupplevelsen både i den fysiska butiken och online.

  • Elisabeth Peregi, VD på KappAhl, delar sina erfarenheter om hur företaget har navigerat i en snabbt förändrad detaljhandelsvärld och hur de implementerar hållbara affärsmodeller för att möta både kundernas och samhällets krav.

  • Mattis Bergquist, f.d. hållbarhetschef på Coop, diskuterar "Den gröna vågen, kommer den fortsätta slå?" och vilka trender som kommer att forma morgondagens marknad.

  • Mattias Strandberg från Nova Consulting Group och Linn Bjurek från PostNord, diskuterar i en expertpanel "Svensk e-handel 2025 – strategier, teknik och konsumentkrav". De ger en inblick i hur företag kan förbereda sig inför framtidens svenska e-handel och möta de ökande förväntningarna från konsumenterna.

Fler ämnen som lyfts på Retail Technology & E-commerce Expo 2025 är:

  • Digitaliseringens framtid – hur digital transformation förändrar retail.
  • AI och teknologi – hur artificiell intelligens och nya teknologier påverkar kundupplevelsen och affärsmodeller.
  • Hållbarhet – hur företag kan implementera hållbara affärsmodeller och säkerställa långsiktig framgång.
  • De senaste trenderna inom retail och e-handel – innovativa affärsmodeller och strategier som definierar framtidens handel.
  • Retail Technology & E-commerce Expo 2025 ger en unik möjlighet att ta del av de senaste insikterna och verktygen som formar branschens framtid – helt kostnadsfritt.
Nordic Live Expo AB
F O Petersons gata 28
421 31 Västra Frölunda
Göteborgs stad
Sverige
VAT nummer: SE5592028285

Kontaktperson

JB
Jennifer Björk
jb@liveexpo.se

Sänd till en kollega

0.047